GRANIT shoprendszer -5 tipp az eladótér hatékony és sikeres kialakításához
Az eladótér berendezése során néhány szempontot figyelembe kell venni. Hol, mely termékek hatásosak leginkább? Hogyan kell elrendezni az egyes shopmodulokat? Hogyan mutathatom be a termékeimet?
1.Helyezze kínálatát megfelelő megvilágításba!
Ügyeljen arra, hogy az eladótér megvilágítása megfelelő legyen! A lámpaszalagok, füzérek és mennyezeti spotlámpák hatékony és barátságos alapvilágítást nyújthatnak. Ezenkívül a közvetett fény, például a falak megvilágításával vagy az eladópult és a berendezés fölé mélyre belógatott lámpák kellemes és privát légkört teremthetnek. Ugyanakkor érdemes a kiemelt célokat megfogalmazni. Így adott spotlámpák használatával az egyes termékek, a sikertermékek és egyéb ajánlatok kihangsúlyozhatók.
2. A kevesebb (szinte mindig) több
Alakítsa ki az eladóteret a „Minőséget a mennyiség helyett” mottó szerint! Győzze meg ügyfeleit az előre kiválasztott termékek áttekinthető kínálatával! A kevesebb itt több. De ügyeljen arra is, hogy bizonyos pontokon akciós területeket hozzon létre! Ezek arra ösztönzik az ügyfeleket, hogy spontán vásárlásokat hajtsanak végre, és hogy bemutathassák azt, hogy Önnek vonzó termékkínálata van. Adja meg ügyfeleinek a szükséges mozgásszabadságot, és biztosítsa nekik ezáltal könnyed vásárlást!
3. Elrendezés és felépítés
Készítsen tiszta termékelrendezést, rendezze a cikkeket termékcsoportokba és lássa el azokat jelöléssel! Alakítson ki a sikertermékeknek egy megfelelő helyet a polcon, és ügyeljen az elhelyezés megfelelő magasságára! A termékek állandó helyen tartása, az egyértelmű termékleírások és árinformációk a törzs- és az új ügyfelek számára is egyszerű és gyors tájékozódást tesznek lehetővé az eladótérben.
4. Mindig naprakész állapotban
Szerezzen be időben újdonságokat a GRANIT-tól, valamint a kínálatban szereplő más gyártóktól, és győzze meg ügyfeleit ily módon az aktualitásokról! A termékportfólió tekintetében teremtsen kiegyensúlyozott összhangot a közkedvelt klasszikus termékek és az innovatív újdonságok között! Igazítsa a termékkínálatot az ügyfelek szezonális igényeihez!
Ügyeljen a polcok rendszeres feltöltésére, akadályozza meg az üres polcokat és tárolóhelyeket! Ami nincs a polcon, azokat az ügyfelek nem tudják Önnél beszerezni.
5. Sikertermékek kiemelése
Gondoskodjon elegendő szabad felületről a sikertermékek elhelyezéséhez! Tegye ügyfeleit kíváncsivá az új termékek iránt és teremtsen vásárlási impulzusokat, amely során az új termékeket jól átgondolt és megfelelő helyre pozicionálja!
Az új termékek kiemelése céljából használjon olyan eszközöket, mint például a GRANIT akciós modul vagy a GRANIT eladótérben igénybe vehető egyéb berendezéseit! A termékújdonságok és ajánlatok hatékony bemutatása, vásárlási impulzusok teremtése és a forgalom növelése érdekében használjon egyértelmű feliratozásokat és célzott megvilágításokat!